Hledáš parťáka, co promění práci v zábavu? Tady mě máš!
Moc větších pětistovek v tomhle cenovým ranku nenajdeš. Odvezeš se mnou hafo věcí a díky uzamykatelnýmu přednímu diferenciálu spolu zvládnem každičkou překážku.
Ale hlavně! Je na mě opravdickej spoleh. Jsem totiž tvrďák. Pojmenovali po mně i chemickej prvek, kterej v pevnosti předčí ocel. Nebo mám snad jméno já po něm? 😉 To je fuk. Hlavní je, že tě fakt nenechám ve štychu.
Taťka s mamkou mě ukuchtili z pořádnejch kusů železa. Mám bytelný ramena, tlumiče i poloosy. Ale zároveň jsem pohodlnej jak křeslo v obýváku. Vytuněnej podvozek totiž božsky filtruje nerovnosti. Navíc tlumiče maj stavitelný pružiny, takže si pohodlíčko můžeš hezky poštelovat.
Pod kapotou mi buší jednoválcovej motor o výkonu 37 koní, a tak mám dost šťávy na práci i zábavu. Benál mi pomocí elektrickýho vstřikování pumpuje mega spolehlivá jednotka Bosch. Přenosu síly zase šéfuje kanadskej variátor CVTech.
Fajnová výbavička je samozřejmostí. V základu si užiješ elektrickej naviják se silou 2 500 liber, homologovaný tažný zařízení se zásuvkou, digitální multifunkční tachometr, LED svícení vpředu i vzadu a slušivý litý kola.
A mýho delšího bráchu znáš?
Chceš na mně (d)randit ve dvou? Tak vomrkni fotky mýho druhýho já! GOESáci nás stvořili jako dvojvaječný dvojčata. Brácha je o dvacet čísel delší a říkají mu MAX. Nabízí totiž MAXimální pohodlí pro spolujezdce. Však se nestyď a hoď na něj vočko. Na mlsný pohledy je zvyklej.