V jednoduchosti je síla. Řekli si chytrý vývojářský hlavy Goesu a Loncinu a stvořili MĚ. Nejsem žádnej závoďák. A ani jim bejt nemám. Vod závodění jsou tu mí kolegáčci. Jsem bezva parťák pro čtyřkolkový nováčky, nenáročný cestovatele nebo příležitostný pracanty. Jo a jestli ti špunti už dorostli do teenagerů, je načase, aby přesedlali ze Spacu právě na mě.
Mládežníky pobavím, tátovi píchnu s prací, mámu hodím na nákup a prarodiče odvezu na ryby nebo na houby. Jsem prostě vícegenerační čtyřkolková kára. Dostaneš ke mně i techničák, takže mi můžeš nacvaknout SPZ a vyrazit ofiko na silnice. Anebo za mě zapřáhneš vozejk a odvezem spolu i stokilovej náklad.
Tohle všechno zvládnu díky úspornýmu 176kubíkovýmu motoru s karbošem. Tucet koní roztáčí zadní kola pomocí řetězu. Místo pokynů Hijé! nebo Prrr! si šoférování pohodlně ošéfuješ pomocí automatický převodovky s variátorem a třech brzdovejch kotoučů. Trojka je bezva číslo, takže mám i 3 tlumiče, který spolehlivě filtrujou nerovnosti. A protože mě vymýšlela hlava pomazaná, o ramena se mi starají maznice, který prodlužujou životnost celýho podvozku.
Jsem líbivá mašina, co se neztratí v davu. Mám moderní ostrý křivky. Předek i zadek mi zdobí LEDkový kukadla a nosiče mi ohákli do plastovejch krytů. Kabátek mám buď černej, nebo stříbrnej. Oba v matným lakování, což je jinak výsada vyšších modelů. No, prostě jsem dost šmrncovní čtyřkolka pro pubertální dceru, chlapáckýho hospodáře i dědu rybáře.
V jednoduchosti je síla. Řekli si chytrý vývojářský hlavy Goesu a Loncinu a stvořili MĚ. Nejsem žádnej závoďák. A ani jim bejt nemám. Vod závodění jsou tu mí kolegáčci. Jsem bezva parťák pro čtyřkolkový nováčky, nenáročný cestovatele nebo příležitostný pracanty. Jo a jestli ti špunti už dorostli do teenagerů, je načase, aby přesedlali ze Spacu právě na mě.
Mládežníky pobavím, tátovi píchnu s prací, mámu hodím na nákup a prarodiče odvezu na ryby nebo na houby. Jsem prostě vícegenerační čtyřkolková kára. Dostaneš ke mně i techničák, takže mi můžeš nacvaknout SPZ a vyrazit ofiko na silnice. Anebo za mě zapřáhneš vozejk a odvezem spolu i stokilovej náklad.
Tohle všechno zvládnu díky úspornýmu 176kubíkovýmu motoru s karbošem. Tucet koní roztáčí zadní kola pomocí řetězu. Místo pokynů Hijé! nebo Prrr! si šoférování pohodlně ošéfuješ pomocí automatický převodovky s variátorem a třech brzdovejch kotoučů. Trojka je bezva číslo, takže mám i 3 tlumiče, který spolehlivě filtrujou nerovnosti. A protože mě vymýšlela hlava pomazaná, o ramena se mi starají maznice, který prodlužujou životnost celýho podvozku.
Jsem líbivá mašina, co se neztratí v davu. Mám moderní ostrý křivky. Předek i zadek mi zdobí LEDkový kukadla a nosiče mi ohákli do plastovejch krytů. Kabátek mám buď černej, nebo stříbrnej. Oba v matným lakování, což je jinak výsada vyšších modelů. No, prostě jsem dost šmrncovní čtyřkolka pro pubertální dceru, chlapáckýho hospodáře i dědu rybáře.
Objem motoru | 176 cm3 |
Typ motoru | čtyřtaktní jednoválec SOHC |
Maximální výkon | 8.7 kW (11.8 Ps) |
Maximální kroutící moment | 13Nm při 6000ot./min |
Sekundární pohon | 2×4 řetězem |
Převodovka | automat / variátor tři rychlosti – F/N/R |
Startér | elektrický |
Chlazení | vzduchem |
Emisní norma | |
Systém dávkování paliva | karburátor |
Objem nádrže | 9l |
Maximální rychlost | 58 km/h |
Homologace | T3b |
Tažné zařízení | Ano (zapsané v TP na 100kg) |
EPS-Elektrický posilovač řízení | Ne |
Elektrický naviják | Příplatková výbava |
Přední odpružení | A-ramena, hydraulické tlumiče s nastavitelnou pružinou |
Zadní odpružení | kyvná náprava s hydraulickým tlumičem a nastavitelnou pružinou |
Přední pneu | 22×7-10 |
Zadní pneu | 22×10-10 |
Přední brzdy | 2x hydraulická kotoučová |
Zadní brzdy | 1x hydraulická kotoučová |
Rozměry (D׊×V) | 1175 x 1030 x 1060 mm |
Pohotovostní hmotnost | 288 |
Výška sedadla | 820 mm |
Světlá výška | 250 mm |
3. 11. 2022