Dvacet koní na práci i legraci
Takový čtyřkolkový spřežení ti nabídne pohodovej cval i pořádnej trysk. Na to vem jed, jako že se Copper jmenuju! Překvapím tě silou i obratností. Vděčím za to 271ccm motoru se vstřikováním Bosh a kardanovýmu pohonu zadních kol. Na automatický převodovce s variátorem oceníš hlavně redukci do síly. Díky ní se nezaleknu žádnýho terénu a utáhnu i pořádně naloženej vozejk. V lese dokážu dřít jako kůň. Doslova. Pomocí elektrickýho navijáku o síle 2 500 liber ti z rokle vytáhnu i stoletý kmeny.
Ostatně nejsem žádný tintítko. Velikostí jsem jen o něco málo menší než klasická pracovní čtyřkolka. Ale díky prémiový kvalitě, promakaný konstrukci a eLkovýmu kvaltu se mnou rozehraje velký čtyřkolkový divadlo i pořádnej dospělák. Ve svý kategorii fakt nemám konkurenci. Však se přijeď projet a uvidíš, že nekecám.
V základu mi nechybí kombinovaný LEDky na obou koncích, přehlednej digi tacháč nebo trojka kotoučovejch brzd. Chytrý konstruktérský hlavičky mi do vínku daly taky ramena, který by svou robustností strčily do kapsy i toho nejnabušenějšího ragbistu. Díky nim si celej můj podvozek pořádně prodlouží životnost.
Jo, a jsem socializovanej. Teda jako že nejsem asociál, kterej by nemohl na silnici mezi lidi. Mám všemožný homologace a navíc ti ke mně daj i techničák. Z něho vyčteš, že legálně se mnou můžeš na veřejný komunikace i se spolujezdcem a vozejkem. Tak koukej zapřáhnout to mý spřežení a hijé do akce!