MOTOR
Typ: | čtyřtaktní jednoválec DOHC |
Objem: | 570 ccm |
Výkon: | 44 k |
Točivý moment: | 48 Nm |
Palivový systém: | elektronické vstřikování paliva (EFI) |
Chlazení: | kapalinou a olejem + olejem chlazený píst |
HNACÍ SYSTÉM
Pohon: | 2×4 / 4×4, elektricky přepínatelný |
Převodovka: | automatická CVT, P/R/N/L/H |
Motorová brzda: | ano |
Přední diferenciál: | s elektrickou uzávěrkou |
Zadní diferenciál: | s elektrickou uzávěrkou (dle specifikace) |
PODVOZEK
Rám: | extrémně pevný trubkový rám z chrom-molybdenové oceli |
Zavěšení: | dvojitá A-ramena vpředu / dvojitá A-ramena se stabilizátorem vzadu |
Pérování: | hydraulické tlumiče s progresivními pružinami, nastavitelné předpětí pružin |
Zdvih: | 180 mm vpředu / 210 mm vzadu |
Brzdy: | hydraulické kotoučové |
Kola: | 12″ ocelové disky |
Pneu: | přední 25 x 8 – 12 / zadní 25 x 10 – 12 |
ROZMĚRY A HMOTNOSTI
Celková délka: | 2 250 mm |
Celková šířka: | 1 280 mm |
Celková výška: | 1 330 mm |
Světlá výška: | 270 mm |
Rozvor: | 1 300 mm |
Výška sedla: | 930 mm |
Hmotnost bez náplní: | 360 kg |
Přední nosič: | kompozitní, s protiskluzovým povrchem, nosnost 40 kg |
Zadní nosič: | kompozitní, s protiskluzovým povrchem, nosnost 80 kg |
Palivová nádrž: | 23 l |
VÝBAVA
elektrický naviják, tažné zařízení, kompozitní nosiče vpředu i vzadu, digitální multifunkční displej, přední ochranný rám, zadní ochranný rám, boční ochranné rámy, 12″ ocelové disky, pérování s progresivně vinutými pružinami, ochranné kryty rukojetí |
LEGISLATIVA A OSVĚDČENÍ
Homologace: | L7e / T3b / Off-road |
Řidičské oprávnění: | skupina B, B1 (osobní automobil) |
Fotografie a vyobrazení stroje nemusí odpovídat skutečnému provedení pro český trh. Dovozce si vyhrazuje právo na změnu specifikací.